maandag 13 februari 2012

Happy ...

Tussen de kleenex, thee-met-honing, koortsthermometer door ...

Happy Birthday, Blogje van mij !
We bestaan een jaar en zijn 6228 kliks rijker ...

Om wat te leuteren over de zin en vooral de onzin, niet slecht me dunkt. Het is wel zo dat ik nog steeds op zoek ben naar het "hoe-en-waarom" een blog ... Ik ben ermee begonnen omdat het volgens de Standaard "hot" was ... Maar ja, ik blink in niets uit, sukkel maar verder op alle vlakken.

Voor mezelf is het wel een handig hulpmiddel, vind ik een leuke site met hebbe-dingen of goede tips, copy-paste en ik kan het niet meer verliezen.  En ook de leuke Kato uitspraken zijn voor mij  een topper. Zou echter toch veel meer aandacht moeten besteden aan de rubrieken "boeken""concerten""muziek" ... Toch ook dingen waar ik ontzettend veel tijd in steek. 

En hoe geraak ik in godsnaam aan "volgers" ... Andere blogs hebben lijsten lang met volgers, ik heb er 6 (waarvoor dank !!!!). Echter niet in verhouding tot het aantal kliks ... En neen, ik heb geen zin/tijd om op andere blogs te reageren met commentaar en mijn link dus ja ... Een gebrek aan PR dus.  Voor "Give-away" dingen heb ik ook geen zin/tijd. Krijg nauwelijks mijn projecten af. Dus ja, .. Hoe die leden omhoog krijgen ?

Publiekelijk een mening verkondigen over politiek/economie/maatschappij/sport ligt mij ook moeilijk. Nochtans, aan mening en kritiek geen gebrek ... Kan mij elke dag wel opboeien over dingen die gebeuren in het Apenland B.  Maar, dat dan openlijk neer schrijven ?

Heb voor mezelf besloten om toch maar verder te bloggen.  Dus, aan de zes fans, BEDANKT, we gaan door !! En heel misschien stijgt het aantal volgers tegen eind dit jaar wel met 50 percent ! Woehaha !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten