vrijdag 17 februari 2012

Werken zonder muziek

Argh, de Radio op ons werk is stuk. Dit betekent dat we al bijna twee weken zonder radio werken en ik word dan lastig ! Ik kan niet tegen stiltes tijdens gesprekken met klanten en ik kan mij niet concentreren als ik geen muziek heb. Noem het een rare hersenkronkel, so be it .. Slapen doe ik zonder muziek maar voor de rest kan ik écht niet zonder.

We hangen dus af van muziek in de auto. En laat de auto nu een typische plek zijn waar CDs maanden in blijven plakken.  Ik draai gemiddeld een maand dezelfde CD in de auto ... Ik word daar rustig van :o))


En nu is dat dus al weken Florence + The Machine ... Om een of andere bizarre reden denk ik altijd aan Kate Bush, nog zo'n rare kronkel.  Florence is echter zoveel beter, origineler én knapper.
Mensen, ik zou een moord begaan om zo'n prachtig lang rood haar te hebben ... Helaas, ik heb wel rood haar maar kort ... Buiten een mislukte carré geraak ik nooit verder. Het moet beestig zijn als je met ne dikke bos rood haar in een staartje kan gaan lopen om maar iets te zeggen?.


Florence ge zijt een moordwijf en door u ben ik eergisteren bijna gebotst !!! Jaja, exact 30 dagen zit hij erin en elke keer opnieuw dwalen mijn gedachten af. En dan, oeps, is daar toch wel nen donkeren auto die ik de pas afsnijd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten