donderdag 3 mei 2012

Rokjes aan de lopende band

Een mens zou bijna vergeten dat hij af en toe ook ne keer naait.
Er lag nog flink wat op stapel : 4 kinderrokjes, 2 damesrokken, 1 pyama-broek.
Heb die de voorbije dagen afgemaakt.  Aan 2 kinderrokjes is nog werk. Omdat ik alles té lang had laten liggen, moet ik nog biais-lint gaan halen omdat ik niet meer kan zomen (anders zijn ze té kort).
De pyama-broek is ook nog niet in orde, heb wa problemen met het "kruis". Maar, dat komt wel, stilaan begin ik het "te zien" ...  Met de restjes stof ga ik zakjes maken want ik ben het spuugzat om altijd te zoeken naar het juiste kabeltje voor de camera, GSM, i-toestand etc. 

En dankzij een vriendin heb ik een nieuw project in mijn hoofd zitten; een tafeltent. Had er nog nooit van gehoord, maar het hare is zoooo schoon dat ik er ook eentje wil maken.  Of ik dat aankan ? Waarschijnlijk niet, ik ga het echter wel proberen. Gewoon, omdat ik als kind ook ontzettend graag kampeerde onder de tafel :o))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten