woensdag 16 mei 2012

Schoenen


Het is alweer een tijd geleden dat ik nog es iets postte over "mode".
Ik ben op dat vlak behoorlijk saai. Na de ontdekking van the WTG en de King Louis onder ons, blijf ik plakken aan deze merken.  Heerlijk, de winkel binnen stappen en binnen de vijftien minuten met een nieuw outfit buiten komen. Idem voor ondergoed ... Een half jaar geleden een merk ontdekt en ik wijk er niet meer van af. En nee, ik openbaar het niet ... Nog een beetje privacy alstublieft !

Maar, dan, schoenen. Schoenen zijn altijd lastig geweest .. Heb nogal een grote voet en die past niet altijd in "schattige" schoenen. Bovendien ben ik absoluut geen hakkenmadame .. In de winter kies ik resoluut voor botten en in de zomer voor blote voeten of teensletsen !

Nu, teensletsen als bankier, da past niet altijd.  Maar, Ploetermoe haar voeten passen in de zomer niet in lederen schoenen, laat staan die met een hak.  Bovendien is zo'n hak tegenwoordig een metershoge hak ... Ik kan er a) niet elegant mee stappen b) bloed in de zolen zonder sokken c) ellendig witte benen.

Maar ... Voor alles is een eerste keer ... Zo steken er sinds de solden bruine-hoge-hakken-schoenen in de kast.  In het weekend dat ik moet werken, draag ik ze a) oefenen in stappen b) weinig aanwezige collega's, lage kans op uitlachen. 

Helaas na een aantal weekends oefenen  a) ik kan er nog steeds ni mee stappen b) ik heb nog steeds weinige flatterend gekleurde benen.

Sinds vorige week heb ik DE schoen gevonden .. Iets tussenin. Passeerde toevallig een schoenwinkel en het was alsof ze naar mij gilden "koop mij".  Het resultaat ... http://www.miz-mooz.com/


Emily CobaltAlternatief/vintage-achtig, lagere hak én ze zitten perfect ! Jawel .. het bestaat !!!

Ik vraag mij nu af .. Zou ik erin slagen om binnen twintig minuten een volledige outfit te kopen : jurk, ondergoed en schoenen ? Mensen, dat zou geweldig zijn want .. ik "haat" shoppen, maar, ben wel zot van kleding :o))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten