donderdag 26 juli 2012

Knappe advertentie voor loopmotivatie !





exercise quotes motivation

training motivation quotes

work out motivation quote

En zo pep ik mij mentaal op voor de komende WEKEN.
Want, beste mensen ... dankzij het niet verzorgen van een ontsteking in de rug, kamp ik ondertussen met een zware lumbago ...
Hopelijk brengt de nodige kine een spoedig herstel want dit zit niet goed.
Een week voor ons vertrek ben ik op Arras afgevoerd naar de EHBO. Kon niet meer stappen en had den bibber over heel mijn lijf.  Een artsenbezoek verplichtte mij van te rusten.
Aardig met twee kinders en een verlof dat geregeld moest worden.
Heb maar niet verklapt naar waar ik ging en wat ik van plan was ...
... In Oostenrijk uiteraard alle dagen gaan wandelen ... Het Lief met de kleinste in een rugdrager, ik met een overvolle rugzak. Want ja, het weer was zo ontzettend wisselvallig dat de rugzak boordevol kledij zat (Berispende les : dikke trui, regenjas, voldoende drinken, zonnecrème, zonnebril, zonnehoed, eten, ehbo-kit ....). 
Teruggekomen van vakantie met pijn die start in de onderrug to midden in mijn hoofd met uitzaaiingen in schouders, nek en bovenarmen.
"Dat ik dringend naar de alarmbel in mijn lichaam moet luisteren".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten