dinsdag 21 augustus 2012

Steve Jobs : voer voor vakantie ???

De vraag van vandaag ... Welke boeken neem ik mee op vakantie ? 

Onze kids zijn nu 4 en 2, dat betekent dat ik nu al bijna vier jaar lang een poging doe om met een volle rugzak boeken op vakantie te gaan ... En met een even volle rugzak ongelezen boeken terug naar huis keer. Zou het deze keer lukken ?

Er zitten reeds drie turven in de rugzak. Vraag mij alleen af of deze er nog mee in kan : "Steve Jobs, de biografie"

Wil ik wel weten wat voor (on)mens hij was ? Wil ik wel weten of hij leefbaar was als Big Chief , wat het betekent om macht te hebben ...
Vecht ik mij door de turf en smijt ik nadien al onze Apple stuff buiten ?

Ik hoop van niet, want er leven hier ondertussen al vier Apple verslaafden !!!!

Zelf ben ik nog altijd het wildst van de I-nano omdat het mijn loopmaatje is ... Het gezin echter is zo wild van de I-pad ... Pijnlijk hoor als je kleinste haar eerste woorden "i-pad" zijn ... (beetje overdreven maar toch).  Het bewijs is er ...
Vriendjes met de Mac Book Pro ben ik nog niet. Maar ja, ik ben nogal onhandig en ongeduldig.

Wat nog ontbreekt ? De I-Phone, maar, ik ben nogal dikke maatjes met mijn Samsung ... Wellicht ooit ... Als het marktaandeel een beetje taant.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten