donderdag 1 november 2012

Lopen vs. lastposten

Hehe, ik liep vandaag voor het eerst sinds lang nog eens 12K en ik ben daar gewoon blij om !
Pijnloos, soepel, genietend van de omgeving (oa. Middelheim) en de muziek en dat in iets langer als een uur.

Heb mij geen enkel moment afgevraagd waarom ik toch altijd eenzaam en alleen rondhol in "A", tot ik op een gegeven moment - alweer - lastig gevallen werd door een viertal jongeren :o(
Begrijp het niet ... Ik ben ECHT niet het type dat uitdaagt : lange broek, lange mouwen, vestje, i-nano verstopt in mijn jas en een oorband waardoor je ook de doppen niet ziet. All in black !!!

Ben er nu zeker van; ik ga voor een ID-tag ! Kan me niet schelen hoe kostelijk het ding is, maar, ik voel mij hoe langer hoe oncomfortabeler in deze omgeving ...
Ben ook aan't overwegen om een 2de sim-kaart aan te schaffen voor in een overjaarse en kleine gsm zodat ik voortaan toch altijd bereikbaar ben !

Naast de lastposten ook mensen voorbijstekend die nog KILOmeters moesten slenteren naar de boekenbeurs om daar als mieren in een lokaal te wachten voor een handtekening van Astrid.  Moest ik nog zo'n afstand moeten afleggen, gaf ik er de brui aan ... Hopelijk is het komende dinsdagavond iets rustiger wanneer ik met de fiets naar een nocturne ga.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten