donderdag 7 februari 2013

Intervaltraining : week 1

Deze week mijn eerste intervaltraining. Het ziet er angstaanjagend makkelijk uit .. en toch was ik doodop ! Begrijpen wie begrijpen kan.

Ik geef toe, het is een moeilijke week. Lief zit in het buitenland, kleinste meid heeft griep, werken ... en daarbuiten tijd maken om het schema te volgen. Maar dan nog ...

Deze training lijkt op papier zo makkelijk en toch liep het zweet me van het lijf ! Wat ik wel een voordeel vind, ik loop echt naar die grenzen toe ... Toch een mooi hulpstukje !!!

Heb deze week gemakkelijkheidshalve gekozen voor de loopband op de fitness, gewoon om mij te focussen op die hartslag. Ben het niet gewend om naar 169 te lopen ... Had nu al het gevoel dat ik doodging terwijl het buiten een makkie lijkt.


 Het lopen is nog steeds een mysterie voor mij maar wie weet, lach ik ooit met mijn tweets/postjes wanneer ik eindelijk slaag in een eerste halve of hele marathon. Want, wat ik altijd geleerd heb : never give up, never stop dreaming !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten