zondag 31 maart 2013

Mylene

Ne Mylene avond, wie kent het niet ??

Ik ! Tot voorbije week ..

Omdat het nog niet druk genoeg is in mijn leven, paste ik nog een avondje Schoonheid in mijn druk bezet agenda. Heb het altijd gemeden als de pest .. Het is mijn ding niet zo bij vrouwen thuis luchtig zeveren over schoonheidsprodukten, sieraden, Tupperware Potten ..

En toch overstag gegaan voor een avondje zalfkes smeren en make-up kiezen ..
Make-up alleen al ... Ik plak al jaren dezelfde Body Shop en Mac rommel op mijn gezicht ...

Dus, zien dat ons huis netjes is, zien dat er voldoende hapjes zijn, genoeg wijn en cava ..
Op tijd die koters in hun bed krijgen want ja, we willen weer De Perfecte Moeder zijn die alles onder controle heeft !!!

En dan komen al die vrouwen, nog links en rechts eentje die bij het startuur nog afbelt (sympa !!) en dan is het tijd voor een typische wijvenavond ... met water,  frisdrank en thee !! Geen druppel alcohol werd er aangeraakt ...

Of ik het leuk vond ? Ik had het geluk om een super enthousiaste verkoopster te hebben die avond die mij eens goed verwend heeft ... Kreeg een schoonheidsbehandeling om "U" tegen te zeggen ...
Blijkbaar was ikzelf ook razend enthousiast want de dame in kwestie heeft me tot na middernacht proberen te overtuigen om bij Mylene te starten als zelfstandige !!!

Maar eerlijk ? Ik mag dan al een commercieel talent zijn, schoonheidsprodukten zie ik mij echt niet verkopen !!! De verkoopster in kwestie had wel een top-verkoop-avond .. Misschien moet ik nog een percentje vragen ????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten