dinsdag 22 februari 2011

Cup Cakes

Desserten, wie lust ze niet ? Awel, IK !
Ik ben geen dessertenmens; ik lust werkelijk NIETS ...

Het enige dat er ingaat, is een klein hoorntje met 1 bol vanille, een carré confituurtje of een klassieke vla (as in pruimen, krieken, rijst).  Voor de rest keert mijn maag al om bij de gedachte alleen al.

Ben ik toch wel samen met wel ne snoeper zeker ... Maar, nooit de moeite genomen om ook maar iets van zoetigheid te kopen of proberen te maken. Grote teleurstelling alom.

Maar ja, dan gaat Kato naar school en plots word ik in het leven van een keukenmama gestopt; cakes, pannenkoeken, cupcakes, koekjes etc ... tkind word in school overrompeld met zoetigheid.
Dus ja, ik kan niet achterblijven.

Na een hele marktstudie op het internet heb ik met Halloween mijn eerste koekjes gemaakt, geglazuurd en al ... lekker gevonden door de buren op ons Halloweenfeestje (ik vond er zelf geen bal aan, véél te zoet, té hard, té gekleurd).

Dit weekend ben ik dan begonnen aan mijn eerste cupcakes. Ik droom van prachtig gemaakte cupcakes en in mijn hoofd kan ik ze in een handomdraai maken.  De praktijk leert dat het versieren iets lastiger is. 
Maar, binnenkort is het carnaval ...

En ziehier; confetti-cupcakes ...










Geen opmerkingen:

Een reactie posten