vrijdag 11 februari 2011

Ochtendspits

Jaja, jullie wachten natuurlijk op een ploeterverhaal ...
De ochtendspits,altijd een beetje feest.
Zo ook deze ochtend.
Feest in Katoland ... De keuze hebben uit vier onderlijfjes en dan net dat ene natte willen. Krijsen, brullen, gillen, geen houden aan. Onderhandelen etc. Kortom, tien minuten gepasseerd die niet in ons druk ochtendschema passen.  Want ja, alle vier willen we altijd zo lang mogelijk in bed blijven liggen :o)
Nu, ik word dan boos maar eigenlijk, heb ik wel recht om boos te zijn ?
Neen .. Kato is gewoon een kopie van mezelf.
Doe ik dit niet elke dag ... 's avonds een hele mand strijken en dan 's morgens toch die ene jurk aanwillen !!!
Die hangt dan dikwijls nog te drogen aan het rek, moet nog gestreken worden. Daarbij horen natuurlijk net die botjes of dat "onderlijfje". En ja, in het extreme wil ik dan nog een bijpassende handtas !!!!
Feest elke dag opnieuw ...
We gaan daar ook heel erg ver in; stond ik onlangs niet op een ochtend op mijn werk met nog een heel vochtige jurk aan ? Jawel !! Ik MOEST en ZOU ... en dan maar rillen want ach, was ik toch ook vergeten dat het buiten - 10 graden was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten