vrijdag 11 februari 2011

Sport

Mmmm, ze zeiden altijd tegen mij dat sporten niet meer van toepassing zou zijn als moeder.
Ha, dacht ik ... zullen we nog eens zien.
Dus, na de geboorte van Kato zat ik al snel weer op de spinningfiets (auch) maar hield koppig vol.
De geboorte van Nore was ander koek; twee kids om te entertainen, mmmm ... En toch ... hield ik vol !
Als een wervelwind ging ik tekeer tijdens die zes maanden die ik thuis was. Overal zeulde ik mijn Nore mee, maar, sporten zou ik.
Sportverslaafden kennen het gevoel; meer én nog meer .. Meer is niet genoeg.
Dus, gaan we nu om beurten lopen thuis; op vrijdag kruip ik nog steeds de fitness in en ... sinds vanmorgen wilde ik dus op mijn stalen ros.
Helaas, het weer dacht er anders over, regen, koud .. en ne saloncoureur (zijn woorden) van een neef die afbelde. 
Daar stond ik; gepakt en gezakt, klaar om de baan te trotseren.  We zijn dan maar in ons fietstenueke gaan lopen én eerlijk, nat is ECHT nat !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten