zaterdag 19 februari 2011

Quiz

... vanavond ga ik mee naar een Quiz !
Als er iets is dat ik niet kan, is het dit. Het lukt me gewoon niet ! Zo allemaal rond een tafeltje zitten met pen en papier, in een parochie-gebouwtjen, veel flets bier en sigarettenrook ...
Maar, het is alweer zoooo lang geleden dat ik er eentje bijwoonde met de "mannen" vandaar; vanavond ben ik de bijzet (of hoe noem je dat) bij drie of vier vlijtige mannelijke (muziek) quizzers.
Nochtans, ik speel graag Quizkes; ik kan perfect raden welke plaat er gedraaid wordt, wanneer deze welgeteld 5 sec. door de luidsprekers klinkt. Maar, is het net dat niet dat ze nodig hebben .. Neen, ze willen meestal de titel, het jaar etc. Waarom kunnen ze geen Quiz samenstellen : raadt het plaatje en hop, welgeteld 5 sec. muziek in de eter en over naar het volgend nummer ? Mmmm, misschien zou ik beter passen in "Wedden Dat" ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten