maandag 16 mei 2011

Denemarken

... Reisstress krijgt hier stilaan de overhand ... Binnen zeven weken trekken we er met het gezin op uit naar Denemarken/Zweden met een camper ...
En wat hebben we al voorbereid : NIETS ...

Vroeger konden we dat maken, met ons twee (of alleen in mijn geval) geen probleem om onvoorbereid op reis te trekken maar nu met twee kleine pagadders ? Mmmm, ....
En hebben we zin in heel de voorbereiding ? Neen ... Ik ben nog nooit met een camper op reis geweest. De bedoeling is uiteindelijk met in die camper te leven .. Maar hoe doe je dat op zo'n kleine oppervlakte met vier personen waaronder een luiddruchtige driejarige en een nieuwsgierige eenjarige ?
Ik weet het niet ... En ja, hierdoor krijg ik reisstress !
Zou ik niet beter wat "nood"campings zoeken ... neem ik nu wel of niet een tent mee (kwestie van te kunnen vluchten als het 's nachts teveel wordt), zijn er kindvriendelijke dingen te zien buiten Legoland ?
Kortom .. ik vrees dat we stilaan toch wat moeten uitdokteren willen we er een onvergetelijke vakantie van maken. Dus vanaf nu geen tijdschriften meer (en heb ik nu net mijn abonnementen niet laten verlengen), geen televisie (help en ik moet nog 13 afleveringen van Bleak House of zoiets zien), er liggen nog twee knoerten van lekkere boeken te wachten ...
Vikings it will be !!!!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten