maandag 16 mei 2011

Voorlichting



Zaterdag las ik op de Standaard dat ze de minimum toegelaten leeftijd voor sex willen verlagen tot 15 jaar.
Dacht toen nog van "amai, das vroeg" ...
Maar, daarstraks staat Kato met de buurkids op de trampoline en ineens hoor ik ze "piemels" roepen.
Mijn nekharen gaan omhoog, de oren gespitst .. En ja hoor, het duurt niet lang of beide meisjes tonen hun edele delen aan de buurjongen en omgekeerd.
Ik schrik mij een ongeluk, moet ik nu lachen of boos worden ?
We kiezen voor de gulden middenweg en roepen voorzichtig dat je alles beter in je broek houdt ...
Nadien toch maar even de andere mama/papa op de hoogte gebracht ...
Als ik haar nadien nog eens wat informatie meedeel, zie ik een dromerige blik ...
Help, ik heb twee meisjes op de wereld gezet ... dit is nog maar het begin ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten