vrijdag 13 mei 2011

Lopen

Donderdag na dik twee weken te kreften terug gaan lopen ... 's morgens vroeg voor het werk ...
En wat is er mooier dan te lopen in de koelte, stilte ... twee dansende konijntjes te zien én de zwoele muziek van Buena Vista Social Club ? Niets !!! Zaaaaaalig ...

Vandaag hebben we dat gewoon opnieuw gedaan.
Eerst met de kleinste naar de Kinderarts voor haar prikken en dan bijna 12 kilometer gerend in een van de mooiste parken van Antwerpen .... Zaaaaaalig ... en het lukt nog steeds.

De sport is nu om de hartslag naar beneden te krijgen, heb wat tips & tricks gekregen van een fitness coach.  Maar, mensenlief, ik ben nu net een slak ... alhoewel; ik loop nog steeds 10 kilometer / uur, zo traag zal het dan wel niet zijn zeker ????  Maar ja, die hartslag gaat natuurlijk ook niet omlaag.

Ik was zeer rustig begonnen, té rustig want plots passeerden er wel net iets teveel mensen mij .. Het leek net alsof ik voor de eerste keer het start to run pakket ontdekte. En ja, ... dan krijgt mijn trots de bovenhand en lopen we terug te snel.  In plaats van te zeggen "foert" denk ik "neen toch" ...

Er is nog werk aan de winkel !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten