vrijdag 17 juni 2011

Alice ...

Kato komt de voorbije week thuis "mama, ik wil schoenen van Alice".
Ah ja ... denk ik. Alice ... MMmmmm.
Vaag meen ik mij een film te herinneren van Alice in Wonderland met Tim Burton die we uiteraard gemist hebben maar kom .. Ikke fier want ik dacht "mee" te zijn.
Dus, een youtube-ke gedaan met dochterlief http://youtu.be/h8JMSN4IJ_0
Teleurstelling alom ... Dat was niet het liedje dat zij al dagen zong in de klas met haar vriendinnekes.
Begrijpelijk natuurlijk, een driejarige die Engels zingt, sterk !
Denk, denk ... Nog maar es een zoekertje om dan toch te belanden bij mijn drie vriendinnen http://youtu.be/PyZCUD7pAHw
En ja, daar gaat het gezichtje, stralen, dansen, zingen, springen ...
Ikke blij, de dochter blij.
En eerlijk; ik vind het zelfs een leuk nummer.
En uiteraard op zoek naar verdere gegevens over HAAR Alice in Wonderland om te ontdekken dat we toch net weer een beetje laat zijn voor ne musical.
Vanaf nu heb ik mij voorgenomen om mij op nieuwsbrieven in te schrijven zodat ik voortaan "mee" ben met mijn dochters !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten