zaterdag 4 juni 2011

Voor de Nore statistiek

Help !
Bijna alle moeder-kloek-achtige-moeders hebben een kriebelboekje van hun kinderen. Ik niet !
Nooit aan gedacht eigenlijk; zo'n boekje waar je de eerste woordjes inschrijft, het eerste stapje, het eerste kakskeu, het eerste papje en ga zomaar door ...
Vandaar eentje voor de statistieken :

- Nore is momenteel 12 maanden en 7 dagen en vier boventanden en twee ondertanden rijker.
- Bovendien stapt Nore sinds vorige week zondag aan mijn handen.

Ben ik nu een slechte mama ? Ik herinner mij niet dat mijn moeder ooit met al die statistieken naar mij toegestapt is in de trant van "gezellig taart eten en hopla daar komen de resultaten met grafiek en al"  maar, ... zij blijkt ook zo'n kriebelboekje te hebben, gekregen op de "weeg" het vroegere K&G.

Vanaf nu ga ik op regelmatige basis verslag uitbrengen van mijn cijfers én zal die dan ooit wel eens in een excellekeu gieten kwestie van mee te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten