zondag 21 augustus 2011

Kapitein P(w)inokio

Vandaag in een broeierig heet Mechelen naar de Kapitein gaan kijken.
Hemel .. Tegen dat hij moest beginnen had ik al genoeg van het wachten.
Kato in mijn nek en starten maar ...
Leuk om te zien dat Kato evolueert; ze kent de liedjes, kent de pasjes, doet - soms - vlot mee (had enorm veel last van de warmte, arm schaap).
En ik ben compleet geradbrakt naar huis gegaan door te dansen met een Kato in mijn nek ... Leuk hoor, zo'n straal water van je rug naar beneden te voelen lopen ...
... De Kapitein heeft ondertussen een slechte invloed want het liedje "Doe je eigen dingetje met je eigen willetje" wordt hier nu letterlijk opgevolgd .. "Oh ja, mama, de Kapitein zegt dat het mag".
Grrrrr ... Het is nu nog moeilijker om mijn oudste van haar trampoline in haar bed te krijgen.
Merci Kapitein !!!! Jij zit in alle rust op zee nu he ... Maar, al die mama's die hun kinderen niet onder controle krijgen. Pffff ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten