maandag 19 september 2011

Terrible 4

Bestaat er zoiets als een terrible 4 ?
Zeg het mij alstublieft !!!
Ik word stilaan gek van mijn oudste dochter ... En ja, ook nog een beetje gek van de kleinste dochter die stevent naar haar eigen terrible 2.
Als iemand mij nu een rol behangpapier geeft, awel, ik kleef ze er wel degelijk achter deze keer .. Met seconde lijm als het kan !!!
Niet luisteren, brutaal zijn, mij imiteren wanneer ik haar dan op de vingers tik, tijd verliezen op momenten dat het echt niet kan (ochtendspits).  Ons uit onze slaap halen ... 1, 2, 3 keer vannacht omdat ze dorst heeft en wij koppig volhouden dat ze geen drinken krijgt  want drinken en eten doe je aan tafel en niet snachts in bed. Ik weet het soms allemaal niet meer ... En nee, het gaat wel degelijk over de oudste ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten