maandag 17 oktober 2011

Sinterklaas

.. Nog eventjes en Hij komt .. Jawel, HIJ komt ... de man met dé baard ...
Tijd om nog eentje over mezelf te vertellen.  U kent het wel, zo'n klein geheimpje !?


Vandaag zaten in de bus: de brochure van Dreamland, Bart Smit en Speelland De Vos ..
En ik vind dat dus geweldig !!!!
Kan uren door die boekjes bladeren en genieten van al het moois dat er te vinden is in Speelgoedland.
Denkend over wat de Sint kan brengen voor mijn kleine meiden.
Ah ja, het stukje over mezelf ? Awel ja, ik blader dus elk jaar door die boekjes, ook toen er nog geen kids in aantocht waren !!!!
Mocht er nu nog een brochure zijn over houten speelgoedspullen, ik zou helemaal zot worden van contentement !!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb vorige week onderweg zo'n reclamebedeler een pak reclame afgetroggeld om zeker te zijn dat wij de sinterklaasboekjes niet zouden missen want onze brievenbus wordt nogal snel vergeten. En ik blader er ook nog steeds graag in :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaaaalig he ... Alleen, nu kiezen ... De oudste kan zich zo lekker achterover laten vallen in de zetel en zeggen "da wil ik" ... en dan duidt ze eigenlijk alles aan dat er ook maar een beetje roze uitziet :o))
    Ploetermama ...

    BeantwoordenVerwijderen