vrijdag 30 december 2011

De Eindejaarsvraagjes

Ik ben al sinds mijn vijftiende een grote liefhebber van Den Humo.
Ben er volwassen mee geworden begod. Het was mijn eerste DOM (domiciliering).
Kei fier was ik, elke week post van De Guy en Cowboy Henk.

Moet toegeven, den H. heeft wat van zijn pluimen verloren maar het DOM-meke staat vastgeroest op mijn pc-banking en valt nog even vlot door het gleufje van de brievenbus.
Soit, de jaarlijkse eindejaarsvraagjes worden door mij gevolgd maar ik lees enkel diegene van beste muziek/boek etc.

Dit jaar probeer ik iedereen zo zot te krijgen om ook eindejaarsvraagjes te beantwoorden. Collega's, FB vrienden, Bloggers ... Iedereen zou moeten mee doen. Want beste mensen, zo kom ik nog wat leuks te weten over cultuur!...

Vandaar, hier alvast mijn hoogtepunten:
Beste CD : Adele met 21
Beste boek : eenzaamheid van de priemgetallen van Paolo Giordano. Van 2010 maar nu gelezen
Beste concert : Massive Attack int Sportpaleis en Elbow op Werchter
Beste toneel : Philippe Geubels met Droog
Beste film : Black Swan met Portman Nathalie
Beste tv : Silent Witness
Beste tadio : MFL

Moeilijk ! Qua CD, boek en concert was het aanbod overweldigend.
Wat TV betreft, ik vind alles goed met Britse tongvallen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten