zondag 11 december 2011

London

Het Lief moet naar London voor zijn werk ... En London, awel ja, dat was vroeger mijnen tweeden thuis.
Ging er minstens twee keer per jaar naartoe ... Had er collega's, vrienden én een beetje verliefd (gelukkig dat dienen mens geen Nederlands spreekt!).
Op een gegeven moment zelfs een solliciatie gedaan maar helaas, ik greep net naast. Achteraf gelukkig maar want London is peperduur en volgens mij soms best eenzaam als je daar in je ukkie naartoe trekt.
Maar kom, we waren jong én puntje, puntje, puntje.

Dus, het Lief morgen naar London, vroeg aan mij de weg .. En warempel na al die jaren wist ik exact welke plaats, welke metro en welk kleurtjen hij nodig heeft ... Waar het hart van vol is ...





Maar niet getreurd, héél misschien of zelfs erg misschien zit ik eind januari ook in London .. Als we een slaapplek vinden !!!
Maar, om alvast te veronderstellen dat we er niet geraken, heb ik Het Lief maar al een boodschappenLIJST meegegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten