vrijdag 20 januari 2012

Smoorverliefd

give-awayEn het Lief zal het beamen .. Dit zijn mijn kleuren ...
En ze geeft het weg !!!! Gewoon, zomaar ... Ze maakt een blaft van een handtas en ze verloot die gewoon ... "gewoon" ... Als ik in staat zou zijn, zoiets te produceren ... Dat zou in een glazen kast terecht komen. 

En weet je ... Vorig jaar werd een handtas van mij gestolen in net dezelfde kleuren. Weliswaar een lederen versie van Skunfunk maar, mensen, ik was er smoor op .. En toen was ze weg .. Omdat ik als ploetermoeder dacht dat ik op een zaterdag met twee kleine kinderen kon shoppen op de Meir in "A" ...


Heb het halve net afgezocht naar dezelfde tas, helaas ... En dan geeft zij hem gewoon weg ... En laat ik nu toch altijd keiveel chance hebben met dingen winnen, niet ! Dat betekent dat ik ook zo'n tas moet maken ... en het angstzweet breekt mij uit ... dit kan ik niet ...

http://creatinneling.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten