dinsdag 7 februari 2012

Dagelijkse kost

Als we a) op tijd thuis zijn b) niet vechten met kookpotten in de keuken c) er simpelweg aan denken om onzen bak aan te zetten ... schakelen we over op Dagelijkse Kost met Jeroen ..
Iedereen is fan ... Sommige fans gaan hier echter ver !

Kato kleeft met haar neus tegen de televisie en zei vandaag droogweg : "Mama, ik WIL dat je dit ook kookt" ... En koken kan ik (niet !)

tIs te zeggen; ik heb al gerechten van Jeroen gekookt .. Maar in de week heb ik er simpelweg geen tijd voor om te goochelen met potten à la Swedish Chef ! Het moet vooruit gaan. Het komt erop neer dat eten hier binnen de 20 minuten moet gesneden/gekookt/gepresenteerd zijn. Bovendien moet er tijdens het koken ook al afgewassen worden. Ik weet niet hoe andere moeders het doen, maar, ik hecht enorm veel belang aan samen ontbijten en samen dineren ... Maar ja, die petotters moeten wel om half acht in hun nestje liggen. En daar loopt het wel eens fout met mijn time management ...

Maar, ik mag niet klagen .. Voor een ex sonde-kind hebben we het hier al ver geshopt.  Mijn oudste kan werkelijk met water in haar mond genieten van de Jeroen zijn kunsten (of zijn het zijn looks ?). En de mama ? Die ook .... Alleen, de tijd !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten