zaterdag 11 februari 2012

Helden in de sport ...

Ken je dat gevoel dat een blik, een lach of stem je compleet overhoop haalt ?
Ja, dus ... Ik ben zot van Karl Vannieuwkerke zijn stem (en lach, en blik).
Als den Tour eraan komt, blijf ik plakken aan mijn scherm ... Vive le vélo is gewoon top !
De setting, de interviews, die stem alweer .. Neen, echt, voor mij kan de Tour ni snel genoeg beginnen.
En ook wanneer hij andere programma's  becommentarieert (wat een woord) blijf ik plakken.

Maar, er is meer ... Mijnheer heeft ook een theatershow en daar moest ik bij zijn.
Dus, gisteren in Berchem gaan genieten van Karl Vannieuwkerke en zijn Supappes ...
En werkelijk, in het echt is zijn stem nog leuker; klinkt ze nog zachter en gevoeliger.
Het is bovendien een super leuke show ... Brieven aan zijn helden met een vleugje humor, muziek en visuele beelden. Genieten !!!!

http://www.supappes.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten