zondag 26 februari 2012

Katherine Pancol

Verdikke nu toch ... Ik vergeet keer op keer melding te maken van must have's in CD en Boekenland ...

Vandaag ontdekt dat de boeken van Katherine Pancol populair zijn.
Kent iemand ze ??? Laat eens weten wat je ervan vind ... Ik ben nog op zoek naar een aantal boeken om mee te nemen op vakantie ... deze zomer :o))

Was vandaag nog maar eens gaan informeren wanneer het Zomerhuis met zwembad van Herman Koch in soft cover uitkomt, helaas, ik blijf op mijn honger zitten ... Koop liever geen hardcovers meer ... te duur.


Toen ik langs de boeken top 10 liep, zag ik dat het Boek Haar naam was Sarah van Tatiana de Rosnay ook nog altijd bijzonder populair is. Verbazingwekkend, het boek bestaat al een tijdje ... en grijpt je naar de keel !


Dagelijkse kost 2En even later een gil van Kato : mama, kijk, Jeroen !
En daar lagen ze; Deel 1 en Deel 2 van Jeroen zijn dagelijkse kost ...
Kato vond dat ik ze moest kopen ... Ik vroeg met wie zijn centjes. Kreeg geen antwoord; heb ze laten liggen ... kzal wel stelen met mijn ogen op televisie. In onze boekenkast vind je wel meerdere kookboeken en ze worden nooit gebruikt .. Geen tijd, teveel gedoe en bovendien zijn het dikwijls gerechten waar je nog eens aparte inkopen voor moet doen (sauzen, kruiden, ..)


Bij thuiskomst onze boekenkast nog eens bekeken en beseft dat er geen extra boek meer inpast .. De kast is vol ! Snif ... En ja, ik heb een bib-poging ondernomen maar buiten kinderboeken voor de kids, krijg ik het gewoon niet geklaard om een boek uit te lenen ... Ik wil een boek zelf kopen, voelen, ruiken, lezen en na een tiental jaren opnieuw onder handen nemen. Dikwijls vind ik in het boeken dat een kaart, briefje met lieve krabbels ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten