zondag 18 maart 2012

De Cliniclowns : Wie wil sponsoren

Elke dag opnieuw vraag ik mij af hoeveel mensen ik bereik met mijn schijfsels ...
Elke dag opnieuw vraag ik mij af of ik moet doorgaan of niet .. Maar, ik amuseer mij nog, dus ja .. Ik ga door ...  En doorgaan kunnen we, ik ben nu eenmaal een te bezige bij met een niet zittend gat !


Er zijn echter grensen ... De voorbije week ben ik vier keer gaan lopen met afstanden tussen 8 km en 16 km en dat doet pijn ! Vooral tussen de twee oren is het soms niet eenvoudig om moederziel alleen 16 km afstand af te leggen.  Maar, ik blijf koppig volharden en wil perse groeien en verbeteren. Motiverend is het niet altijd, dus, ben ik op zoek gegaan naar een extra doel voor eind april.


Eergisteren heb ik mij a) ingeschreven voor The Ten Miles én b) ik ga voor de Cliniclowns lopen.  Er is geen weg terug ! Ik zoek dus sponsors ... Goede zielen die mij willen steunen met centjes.  Hoe meer centjes ik kan vergaren tijdens het lopen, hoe beter ... Ben alleen té verlegen om zo op de man af te vragen "mag ik van u wa centjes". Ik vraag dat al elke dag aan mijn klanten en in mijn privé krijg ik die vraag niet over mijn lippen. De tijd dringt echter ... Ben dus nog een manier aan't bekokstoven om die centjes binnen te halen voor die prachtige VZW.


Wat zijn nu eigenlijk De Cliniclowns .. Voor zij die geen (klein)kinderen hebben is het begrijpelijk dat ze er nog niet van gehoord hebben. Voor zij die wel kinderen hebben maar er nog nooit van gehoord hebben .. Tja, "Horen van" mag vanaf nu maar ... "Kom ze liever niet tegen" !
Wij kennen ze hier thuis dus wel ... Veel beter dan ons lief is, maar, we zijn ontzettend blij dat ze er zijn !


De Cliniclowns zijn hier in Belgie met zestien mensen die zieke kindjes proberen op te beuren in het Ziekenhuis of Verzorgende instelling ! En ze doen dat goed ! In tijden van verdriet, hoop en ellende brengen zij een lach op het gezicht van ELK kind en ELKE ouder ! Verkleed als clown brengen ze muziek met zich mee maar ze knutselen ook met ballonnen, goochelen ... en gewoon, ze doen een beeteke zottekes ! Het helpt écht !


Uiteraard kost dit stukken van mensen en kunnen zij elke euro gebruiken. Vandaar, ik ga mij laten sponsoren voor hen ... Hopelijk weet ik tegen midden volgende week hoe ik dat practisch kan aanpakken !!!

http://www.cliniclowns.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten