donderdag 1 maart 2012

Snow Patrol in Lotto Arena

Gisteren naar Snow Patrol geweest .. En nee, ze grepen me niet bij mijn keel. Sorry, .. Ik vond het een flauw concert ! Heel even had ik het gevoel de enige te zijn, want werkelijk iedereen was in de wolken, zelfs mijn vriendjes die toch kennis van zaken hebben ! Gelukkig, vanavond een artikel gelezen in de standaard waarin ik mij kon vinden ..

Snow Patrol was - naar mijn gevoel - een band met een donker kantje en daar houd ik wel van.
En ja, ik dacht dat ze enigszins origineel uit de hoek gingen komen in de Lotto Arena maar nee; het concert paste eerder op een festival weide ... een groot kanon hits, weinig origineel.
En ja, ik ben een festivalbezoeker dus ja, ik houd soms wel van een aaneenrijging van hits.
Maar, nu snakte ik naar meer en dat heb ik niet gekregen ! Ik snakte naar kippevel-momenten, de songteksten lenen zich ertoe, niet ?

Tevens zie ik een geschiedenis die zich herhaalt ? Coldplay was vroeger ook een band die ik fantastisch vond en die gewoon kapot gemaakt werd op radio-zenders en media ... Resultaat : stadion pop met weinig diepgang ! Ik kan ze niet meer horen, ik zet de radio af van zodra ik een eerste deuntje hoor. Zonde !

Van Snow Patrol zou ik het echter nog meer zonde vinden, die band oogt sympathiek, zonder franje, streken en show. Blijf zo gasten ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten