maandag 9 april 2012

Benidorm Bastards : IRL (?)

L O P E N (= zich door verplaatsing door poten of benen voort bewegen).
Lopen, vaag zegt het mij nog iets ... Helaas, "weeral" enorm zwaar verkouden geweest met koorts tot gevolg ... Eén keer geprobeerd deze week en na 7 km moeten stoppen ...

Voorbije vier dagen aan zee gezeten ... Zaterdagochtend om half zeven mijn wekker gezet om te kunnen rennen over de dijk (wij zaten in het binnenland), helaas, het was nog pikkedonker om half zeven en bovendien gewoon onmenselijk koud ... Om half negen werden we aan de ontbijttafel verwacht, onmogelijk .. Idem voor 's avonds ... De dagen zo volgepropt met leuke activitieten met kinders dat het er simpelweg niet van gekomen is.  Stoem ...

Een mens begint dan even met de klok terug te draaien. En, ergens, ik heb nog een heerlijk verhaal van een dikke maand geleden tijdens een training ! Zeven toeren moest ik lopen in een pracht van een park in "A".  ZEVEN ... En warempel het was mij gelukt.  En niet ongezien ...
Een oudere mijnheer van ruim 75 zag mij stretchen en kwam een babbelken doen ..


Hij : zijt ge er vanaf ?
Ik : jaja, eindelijk .. Afzien
Hij : het zag er goed uit ?
Ik : aah ja, nochtans loop ik niet zo mooi
Hij : ach, je valt op door andere elementen !
Ik : (al licht ongemakkelijk) : euh ..
Hij : lange benen, rood truitje, knap om naar te kijken
Ik : (stilte)
Op zich een doodnormaal gesprek ware het niet ...
Hij : ik ben een vogelaar
Ik : (slik)
Hij : ik schuim parken af met mijn verrekijker
Ik : ... slik ... het viel mij inderdaad plots op dat mijnheer een verrekijker bij had
Hij : ben je getrouwd ?
Ik : nog even bekomend van zijn outing ... Euh, neen, ik heb een vriend en twee kinderen
Hij : je bent niet getrouwd ? Ik ben namelijk al 35 jaar ongelukkig getrouwd

Ik : Vogel dan nog maar een beetje verder met je verrekijker ... Ik heb een man en twee kinders voor wie ik NU moet gaan koken.

Vorige week vertelde ik het verhaal voor de Fun op het werk .. Mijn collega's .. Dit is duidelijk een verhaal van Benidorm Bastards

Geen opmerkingen:

Een reactie posten