dinsdag 3 april 2012

Red Star Line Festival in "A" ... ook voor kids !!!

Van 28 april tot en met 13 mei, staat Antwerpen in het teken van Het Red Star Festival.

kWeet het, het is nog eventjes, maar, onze familiekalender geraakt al flink gevuld én ik wil dit absoluut niet missen !!!

Ten eerste heb ik iets met de Haven ... Mijn studies zijn maritiem getint, heb een tijdje in de maritieme sector gewerkt én simpel, ik ben van "A" en verzot op zijn/haar haven.
Ten tweede ben ik helemaal wild van die periode ... Dé droom van vele mensen om een beter leven op te bouwen in Amerika en Canada, het avontuur, de kledij van de zgn. upperclass en lower class, de thé dansants, the afternoon tea ... om van te smullen. In een vorig leven hebben we overigens ooit een Roaring Twenties Dans geoefend op school compleet in outfit ... knappe jurken, parels, pruiken :o)

Ten derde ... En dit zou je van "mij" niet verwachten, het doet mij denken aan The Titanic (grijns). Die film wist me compleet te charmeren. Voor de liefhebbers trouwens, vanavond start er een nieuwe serie op één ! Beetje flauw ? Ach, so be it !
...

Soit, ik zou hier nog wel een tijdje verder kunnen over doorbomen, u leest het, het is een absoluut must do ! Meer info vind je hier : www.redstarline.be
Er zijn voldoende activiteiten voorzien voor de kleine rakkers onder ons !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten