vrijdag 4 mei 2012

Statistieken Lopen

Ik heb iets met cijfertjes .. ik heb sinds vorig jaar iets met lopen.
Ik heb iets met een i-nano en een Nike-runningapp.
Tijd voor een statistiekje ... Ik heb echter niets met computers ...

Deed dus in de praktijk niets met de gegevens van mijn i-nano.  Helaas, de nieuwsgierigheid nam de bovenhand .. Ik wilde wel es weten wat ik zoal afleg op een jaar.

Resultaat : 2012 (tsn januari en eind april) : 368 kilometer
Resultaat : 2011 (tsn maart en september) : 422 kilometer

Heb geen flauw idee of dat goed of slecht is ???
Weet niet waar ik vorig jaar tussen september en december uitgehangen heb, vroege winterslaap of continu fitness ?  Op de fitness maak ik een combinatie tussen loopband, cross, fiets ... en registreer ik niet.

Soit, het is alleszins een leuk speeltje en helemaal iets voor een cijfervreter. Ze zouden zo'n chip moeten inplanten zodat je je nano altijd bij je draagt en altijd registreert wanneer je ook maar de minste beweging richting joggen maakt. Ach, ... ik gedraag mij weer behoorlijk freaky ...  Vroeger lachte ik altijd met mensen die bijna op een ziekelijke manier een boekseu bijhielden met afstand, tijd, calorie-verbranding, goe/slecht weer, etc ... Begin mij echter ook zo te gedragen. Verslaafd ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten