maandag 9 juli 2012

Loopcartoon met diepgang



Herkenbaar ?
Bij mij alleszins wel. En ik kan hier nog zo hard drukken op het zinneke "Laat u niet kisten" ... Bij mij lukt het ook niet. Ik krijg het op mijn heupen van mensen die van zichzelf vinden dat ze toch zoveel beter zijn. En dat is niet alleen op loopvlak maar kan net zo goed in het profesionele of privé leven zijn. En ja, ik trap er ook met beide voeten in .. Het kan mijn dag compleet overhoop halen.
Ik mag nog zo hard lopen trainen ... Het Lief loopt drie keer mee en loopt de Tien soepel uit. Of erger nog, die collega die NOOIT loopt en de Tien in 1U25 uitloopt .. Ken je ze ? JA ! Wordt je er vrolijk van ? NEE !

Kennen we niet allemaal die moeders die zeggen:
"Ik, moe ? Neeeeu, de mijne he, die slaapt al door van toen hij vijf dagen oud was"
Kennen we niet allemaal de stundenten die zeggen:
"Pfffff, ik zal wel weer gebuisd zijn - en dan slagen met onderscheiding"
Kennen we niet allemaal die collega(s) die zeggen:
"Ik snap het allemaal van de eerste keer, bij mij gaat het vanzelf"
Kennen we niet allemaal die ouders die zeggen:
"Ach, bij ons loopt alles op wieltjes"

... Om zot te worden want NEEEEEEE, het loopt nergens op wieltjes !!! En iedereen moet moeite doen, het gaat er maar om hoe je ermee omgaat .. De ene is nu eenmaal optimistischer als de andere en helaas ..  Ik ben eerder ne zwartkijker. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten