woensdag 15 augustus 2012

My back ...

... is killing me :o(
We zijn nu ruim een dikke maand verder en ik verga nog steeds van de rugpijn.
Pijnstillers gaan als zoete snoepjes naar binnen en doen voor de rest vooral niet waarvoor ze dienen.
Negen beurten kine achter de rug in een recordtijd en niets van resultaat. Integendeel, heb het gevoel dat alles alleen maar erger wordt.  Want eerlijk, voor de fun hoef je er niet naartoe, beulen !
Nu heb ik de keuze ... Na onze vakantie a) verder doen met klassieke kine b) kraken c) werken met naalden ... Moeilijke keuze ! Waar ben je het beste mee ...

Het is alvast wreed vermoeiend om al ruim vier weken continu pijn te hebben in elke spier van je rug, nek, schouders en hoofd. En hoegenaamd niemand vindt een oplossing ... Balen.
Als er nu iets is waar ik niet tegen kan, is het iets proberen zonder resultaat. En ondertussen komt 14 september dichter en dichter en voel ik mij meer en meer wegglijden in 0 conditie en heb ik het gevoel dat mijn lijf alleen maar vetter wordt (wat in de praktijk best meevalt maar ja, de spieren zijn weg).
Dit is erger dan bevallen, believe me !




aspjpeg_crop.asp.jpg

1 opmerking:

  1. Mijn man loopt ook graag, maar sukkelde met knie: bioglucosamine kuren, kijkoperatie 1, kijkoperatie 2... en met niets zo goed geholpen geweest als acupunctuur! 't Gaat nu weer even moeilijker maar ondertussen liep hij wel alweer 12 km... wat een jaar geleden nog uitgesloten werd. En ik sukkel geregeld met hoofdpijnen en nekpijnen en wie me daar ALTIJD van verlost: de osteopaat (geen kraker).

    BeantwoordenVerwijderen