woensdag 24 oktober 2012

Apple

Apple produkten zijn gemaakt voor/door mannen of door informatica-seuten ... Kan niet anders.

Ik maak alleen maar ambras met den I-mac ...  En neen, ik ben niet blond en niet dom (allez, toch niet zoooo dom).

Kan er geen deftige documenten mee maken, kan er niet mee rekenen, kan in mijn blog geen copy/paste commands geven etc.

Absoluut dieptepunt van voorbije weekend ... Foto's die niet konden opgeladen worden.
En als er iets is wat gevoelig ligt, is het dat wel !
Bij mij moet het vooruit gaan, "tikke-tikke-tik" en weg ...

Jaaaa, Mac heeft een I-Photo programma om fotoboeken mee te maken maar veel kan je er niet mee aanvangen.

Ben dus op zoek naar ne lieve, mannelijke, geduldige goede ziel die mij tips wil geven om dat beest hier onder controle te krijgen want ik ik kweek stilaan ne maagzweer !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten