woensdag 10 oktober 2012

Nieuwe telefoon

Mijnen liefstalligen Galaxy heeft het begeven intriest !
Ik geef toe, mijn telefoon had ik gewonnen bij een wedstrijd via De Standaard maar toch .. Ik was eraan verknocht !

Runkeeper is de boosdoener. Vorige week probeerde ik het te installeren en de dag nadien gaf hij er de brui aan.  Een "onvriendelijk" en "dom wicht" van Belgacom slaagde er bovendien in mijn Sim-kaart stuk te maken .. Weg, alles was weg ! Vreselijk !

Nu .. zo'n drama levert een lekkere oplossing .. Hello I-Phone :o) Neen, over de prijs denk ik liever niet na; het is en blijft een zotte aankoop maar kom .. Ik trek mijzelf op aan het feit dat ik twee jaar lang een luxe telefoon gehad heb .. Gratis !

De eerste avonden voelde ook ik mijzelf een "dom wicht" een I-Phone is oefenen en leren ... En ik ben van het ongeduldige type, bij mij moet iets DIRECT werken of ik geef er de brui aan.
En dat gaat nu eenmaal niet ... Zeker niet als je al je telefoonnummers ed. in 1 klap kwijt bent.

Soit, de clue van het verhaal : vanaf nu beschikken wij hier thuis over een familiekalender, een I-Phone kalender, een Filofax ... En eigenlijk, ik heb dat niet meer nodig ..Alleen, ik moet dat allemaal nog leren ... Synchroniseren van het ene Apple Beest naar het andere Apple Beest ! En ja, ik ben ook verknocht aan mijn kalender, filoxfax .. En ergens beheert ook onze babysit E. mijn agenda. Wat zou ik zonder haar doen ? Wekelijks moet ik haar vragen wanneer zij bij ons op bezoek komt !

We zijn dus weer een tijdje zoet ..En ja, ik mis die ene electronica cel die mannen extra in hun grijze masse hebben zitten ... Moet toegeven; een wereld zonder mannen ? Neeeeuuuu ... nog niet !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten