donderdag 11 oktober 2012

Een waargebeurd verhaal

Een modale dag op kantoor :

Klant : P, waar zijn uw borsten gebleven ?
P : Euh ? (vraaaaagtekens !)
Klant : Ah ja, vroeger had jij een mooi stel borsten
P : Euh ?
Klant : en andere mooie rondingen
P : Euh ?
Klant : zwaar aan het diƫten ?
P : Neen, niet echt, beetje sport links en rechts ..
Klant : en dat na twee kinderen krijgen
Klant : zoooo ontzettend mager
P : Goh ja, voorzien van goei genen zeker
(P : buiten dan de borsten).
Klant : Als je wenst, ik ken ne goeien Dokter
P : Ah ?
Klant : Awel ja, die heeft mijn dochter en mijn twee kleinkinderen ook onderhanden genomen
P : Neen bedankt ...
Klant : zucht ... Had je maar de rondingen van mijn vrouw !

En ondertussen ...
P : (denkend) : Toemme, had ik maar gezegd "Is uw spel ook gekrompen" !
Maar ja, een modale dag op kantoor, dan blijf je breed grimassen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten