zaterdag 15 december 2012

London vs. Hardlopen

Had nooit gedacht dat ik mijn geliefd London zo snel zou terug zien ..

Eind januari met De Vriendin lekker gaan rennen in Hyde Park én shoppen én musea bezoeken én .. gewoon lekker in-and-out-the Tube.

En nu terug ... Opnieuw lekker rennen in Hyde Park maar nog zoveel meer ... en over die meer kan ik niet zoveel kwijt .. Want, Het Lief leest mee ... En het is een verrassing ..

Eigenlijk moest London an sich nog een verrassing zijn tot D-day zelf maar ja ... impulsief mens dat ik ben, ratel ik op een avond mijn druk bezet agenda af en vernoem ik - zonder het zelf door te hebben - London ...

Spijt natuurlijk, gevloek ... Want, ik heb dit - te dikke - twee maanden kunnen stilhouden.
Twee maanden heimelijk boeken en zoeken .. Want, London will be a lovely trip this year .. All into Christmas .... Het zal leuk worden ... En vermits ik London ondertussen als mijn broekzak ken .. is het altijd wel een beetje zoeken naar alternatieve hotspots ...

Dus nee, veel zeg ik er nog niet over maar ... We gaan er lekker "rennen-op-verplaatsing".

Een rondje Hyde Park (of twee) lekker in de koude, in de rust, .. Zalig !!! En zodoende annelyse heb ik meteen 1 van de uitdagingen weer ingevuld .. Een schoon einde van een grillig maar mooi loopjaar ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten