donderdag 28 maart 2013

Voetbal Ten Huize P.



  1. Slaap ze! Uw commentator gaat horizontaal
  2. Op de 91ste minuut komt er nog op ... Hoe is het mogelijk
  3. Oei, ze zijn vermoeid .. Verkeerde doping
  4. Vermoedelijk is de match via de radio veel spannender
  5. Op naam kan ik geen commentaar geven, zie alleen bewegende kleurtjes
  6. Zijn jullie ondertussen overtuigd van mijn ? Geef toe, als vrouw kan het tellen, toch
  7. Alleee, het Rode Kruis mag ook nog opdraaien voor die "lucht-scheenbeen-aanval"
  8. Flupper volgt wellicht mijn Tweets
  9. En de bal zit ook aan de drank, hij draaide raar weg namelijk
  10. De pintjes beginnen te werken in het stadion
  11. Oei, ne rooie die ne pas schiet naar ne gele .. Niet helemaal juist mannen. Kennen jullie de spelregels wel ?
  12. Je zag prins Filip denken: "geen idee wat er gebeurt, maar iedereen applaudisseert dus ik doe ook maar mee."
  13. toevalstreffer, ze hebben de goal wat verbreed
  14. Onze Flupper gaat over de rooie
  15. Levert heel die samenvatting mij geen extra volgers op ??? Komaan mannen ...
  16. Hebben die goals wel de officiële breedte, ze geraken er niet door
  17. Ik zou zo'n ontzettend goed commentator zijn
  18. Zitten die trouwens al bij den Euro de gelen
  19. Spelen ze zo slecht omdat de BTW omhoog gaat
  20. Opgelet , nu spelen we naar de andere kant!
  21. Maar je hoopt altijd op een mirakel
  22. Gelukkig sta ik nu niet op de loopband, zou 6/uur moeten lopen met zon hartslag .. Exit P, exit ...
  23. Welk kleurtje mag er winnen kindjes; rood, geel .. Of kom .. Zwart
  24. Een ontspannen avondje televisie moest het worden
  25. Momenteel word ik zelfs mottig van Boskamp
  26. Jaloers op de Belgen ?!!!?? Kleutervoetbal
  27. Oooooooh, ik was als kind zot van Lineker, rugnummer tien ... Toen was ik als meiske nog wild van voetbal
  28. En tijdens de pauze ook altijd dezelfde zeikmuziek op het veld
  29. Karl, het is voetbal vanavond, geen golf
  30. krijg ze hoe langer hoe meer terug goesting in
  31. Is het de enkel, is het de knie...nee Frank dat is het niet...tzijn de ligamenten die je aan het beentje ziet
  32. Uwen bloeddruk P. Denk aan uwen bloeddruk
  33. Hoogtepunt van deze match : als je maar 30 minuten buiten durft trainen ...
  34. Doe zo voort mannen, net zoals Anderlecht die tegen een Engelse ploeg moet spelen ... nationale trots ?
  35. inderdaad ja. De oortjes van mijn inano zijn ook aant vergelen van het zweet
  36. De Wasbar en café ... Gaat je was dan niet geuren ...
  37. Krijg het koud noch warm van deze match
  38. Gratis ticket en nog twee drankbonnen en eetbonnen er bovenop
  39. Ik wist het dat er een politiek geurtje aanzat
  40. Bij de rugby doen ze een haka om de tegenstander angst aan te jagen. Wij hebben kindertekeningen, prins Filip én de bondsvoorzitter.
  41. je zou mij moeten zien rennen: Polar, nikeplus en sinds kort runkeeper
  42. Ben die volle stadions niet gewend ...
  43. Hebben wij als belastingbetaler mee betaald voor dat volle stadion
  44. Ik geef toe, dat volle stadion met al die kindertekeningen doet je wel wat
  45. 4-0 ... Zit hij al aan de drank of wat
  46. Josje weg bij K3, slimme meid ... Je moet het maar doen elke dag die kindertroep zingen
  47. Help, ik heb spontaan het voetbal opgezet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten