vrijdag 6 september 2013

Hardlopen op locatie : doen !!!!

Luxe-beesten die we zijn, gingen we deze vakantie twee keer op reis, beetje onverwacht maar ... als het zich aandient, grijpen die kans !

We besloten beiden om onze loopspullen mee te nemen en te trainen voor Eindhoven later dit jaar. Er is nog werk aan de winkel want met die warme temperaturen was vooral ik flink aan't slabakken.

De extra trip ging naar het Gardameer en stiekem hoopte ik toch elke twee dagen te kunnen trainen.

Het Gardameer is echter Zuiders dus heet, een lang en druk meer met heel veel toerisme, niet vlak maar hellend ... De motivatie was dus hoog maar zou het practisch wel lukken, want geen van deze drie elementen liggen me.

Maar, ik houd wel van lopen in het buitenland en dit jaar is mijn jaar .. Reeds eerder gerend in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Italie.  En .. Wat een geluk ... We zaten op een camping in de buurt van Salo, een klein stadje met een pracht van een wandelboulevard .. Als je van onze camping vertrok en tot aan het einde van Salo en terug rende, kwam je aan tien kilometer .. Ideaal toch om te doen tijdens warme vakantiedagen !!!!

Dus, liefhebbers van rennen, reizen, én Italie ... Ga in de buurt van Salo op vakantie, het is er prachtig, rustig en héérlijk hardlopen !!! Zelf vertrok ik rond zeven uur 's morgens, het was dan al véél te warm maar nog lekker rustig ... Ik geef toe, snelheidsrecords heb ik niet verbroken en echt schematisch was het niet qua trainingsevolutie maar ... We bleven in beweging ... Want eerlijk ? Italie is toch het mekka van een lekkere keuken !!!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten