zaterdag 12 februari 2011

De i-pad

Wij hebben hier in huis een i-pad ... Deze wordt door iedereen op de gekste momenten gebruikt zo ook door Kato.  Als iedereen 's morgens in de badkamer in de weer is om op tijd klaar te zijn, mag zij van tijd tot tijd You-tuben zo ook deze ochtend.
Kato komt naar mij en zegt : "mama, mag ik op de i-pad" "Eerst wil ik K3 en daarna de vieze filmpjes".
Euuuuuuh, ... mijn hart stond eventjes stil "vieze filmpjes" ?
Mmmmm, betekent dit "Vies" zoals in "Vunzig vies" ?????
Ben ik zoooo'n slechte moeder dat mijn kind nu al op vettige sites zit ???
HELP !
Dus, ik houd Kato in het oog en eerst zoekt mijn Madame braaf naar K3.
Plots hoor ik die schreeuwerige meiden niet meer en denk ik "lap" hier gaan we.
Zie hier het vieze filmpje van mijn dochter :

http://www.youtube.com/watch?v=zBbMAJgBymA

Het is het hem zuiver te doen over de Badeend die een prot laat beste mensen.
Zo vies is mijn Kato ... én zo vies is deze ploetermoeder in feite :o)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten