zondag 13 februari 2011

Feesten

Drie weken geleden had Kato een uitnodiging bij voor een Feestjeun ... haar eerste feestje op verplaatsing. Ikke natuurlijk weeral gepakt bij mijn hart ... zooo schattig. Ik was warempel nog enthousiaster als zij.
Direct naar de Regenboogwinkel (je weet wel, die winkel beginnend met een D.) en ne kado kopen (laat ons zeggen dat ik een dik uur heb staan twijfelen tussen Lego of een autoset).
Nog een leuk kaartje erbij en mamalief in haar nopjes.
En vandaag was het zover; een fiere Kato (en eigenlijk ook een fiere mama) naar haar eerste feestje.
En zooo schattig om al die kleine kaboutertjes te zien arriveren; roepend naar elkaar met "hunne" kado.
En toen het besef; moet ik later dit jaar ook nog zo'n feestje houden met al die kabouters ? Que ?
Het idee alleen al doet mij  nu al stressen. Waar laten we dat nog passen in onze drukte ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten