zaterdag 26 februari 2011

Overdosis

Gisteren weer een prachtig voorbeeld van hoe goed ik als mama ben ...
Kato is zwaar verkouden en slikt al een aantal dagen een siroopje tegen de hoest en een siroopje met antibiotica ..
Gisterenavond - ikzelf ook ziek, koortsig én moe - moest ik nog snel/snel alles toedienen.
Wat gebeurt; ik geef Kato een dosis voor een volwassene !!!
Nu, Kato is sowieso al véél te klein voor haar leeftijd, ze at ook weer geweldig veel deze week .. Dus ja, weinig gewicht, weinig gevulde maag ...
En daar zaten we met een dochter zo stoned als maar zijn kon ...
Zij kon er mee lachen, zat in een andere wereld.

  Wij .. tja, bellen naar het Antigif Centrum ...  070/245 245
http://www.poisoncentre.be/sommaire.php?lang=nl

Enkele dagen daarvoor was ze loeihard tegen de tafel aangeknald, gevolg; een kaak met een enorm vieze, donkere, blauwe plek ... En ik zag het scenario al voor me ... Opname in Spoed en aangeklaagd worden voor mishandeling én vergiftiging !!!

Ik voelde mij weer zzzooooooo klein ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten