donderdag 19 mei 2011

Flair

Gisteren een nieuwsbrief in mijn mailbox ... sla je (schoenen)slag met Flair !
Mmmm, geen twee keer zeggen; ik ben verzot van Birkies en heb ze in alle modellen.
Ik kan in de zomer moeilijk schoenen verdragen maar omdat blote voeten er toch iets over zijn op straat en op kantoor, draag ik maaaaaanden Birkies.
En via de Flair kon je je slag slaan met schoenen aan een prijsje.
Vanmorgen dus een racen voor ne Flair en een racen naar de Torfs winkel.
En dat allemaal in een tijdspanne van 40 minuten (onze middagpauze).
Er een beetje over rijden; kgeeft het toe (hopelijk niet geflitst).
Tegen de tijd passen (want ja met mijn overzetters niet eenvoudig) om dan aan de kassa op te merken dat ik mijn bon vergeten ben op kantoor !!! ...
Gelukkig is de Winkeldame zo lief om ze voor mij opzij te zetten.
Na mijn werk dus opnieuw even racen naar de winkel om ze op te pikken.
... En joepie ... twee nieuwe schoendozen bij in de kast ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten