zondag 12 juni 2011

Stinkerbell


Kato heeft gisteren van de buren een verkleedpakje gekregen ... En sindsdien is het hier helemaal omzeep ! Ze draagt allleen dat pakje én mama moest gisteren naar de Regenboogwinkel voor vleugels, een kroon en een ring ... Waar is mijn kwajongen ???? Van wie heeft ze dit meisjesgedoe ? Niet van mij .. ik was eerder het type dat in bomen kroop, vocht, met stenen smeet, kampen bouwde, voetbalde etc. Is het een fase ? Ik hoop ergens van wel; ik houd nu eenmaal van ravottende meiden en geen meid die mij binnen de maand komt vragen om haar teennagels te lakken ... a) vind het vies b) kan het zelf niet c) heb geen nagellak d) stom, nah, mag het !

Het is een pakje geworden van Tinkerbell ... Maar, mijn juf krijgt er alleen maar Stinkerbell uit .. Mij ook goed, kan ik nog eens flink lachen !

http://youtu.be/iElqjGNFnwE

1 opmerking:

  1. Ik ben eerder jouw type. maar mijn dochter is helemaal roze, sjakosjen, parels, ... en die voorkeur toonde ze al toen ze nog maar 1 was. Ondertussen is ze 2 en begin ik het zelfs schattig te vinden... (had ik nooit gedacht)
    Maar ik begin vanzelf te blinken als ik Nien zie blinken.
    Groetjes
    Creatinneling

    BeantwoordenVerwijderen