maandag 2 januari 2012

.. Deze haalden het net niet ... Dat van die voornemens

- minder zagen : sorry, part of the character
- minder de poetsgek uithangen : sorry, ik dweil nu eenmaal graag
- meer tijd voor mijn partner en kinderen : sorry, er zijn maar 24u/dag
- minder geld uitgeven aan boeken/cds/concerten : tis een passie
- meer sporten : zit echt aan mijn limiet, u weet wel die 24u/dag
- minder facebooken : ach, ben curieus, part of the character
- minder bloggen : ha, beats me!
- minder geld geven aan kledij : ach, ik moet er goe uitzien, de Job
- beter slapen : heeft alleen mijn kleinste in de hand
- minder drinken : euh, ... Is het echt zo slecht, eentje per avond?
- minder zingen op kantoor : sorry, weiger!
- minder impulsief reageren : hopeloos, houd ik 1 ochtend vol
- beetje optimistischer worden : wat ? In deze wereld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten