donderdag 9 augustus 2012

Nike Free -- I Would Run To You




Mmmm, in welke categorie plaats ik mezelf ?
Schizofreen misschien ...
In Oostenrijk liep ik de eerste keer 5 km en viel ik haast dood neer, de tweede keer haalde ik 12 kilometer en kon ik blijven gaan.
Thuis idem ... Vorige week werd ik net niet bijeen geraapt door een voorbijganger en deze avond kon ik blijven marcheren.
Blijf het raar vinden ... Waarom is een mens toch zo wisselvallig in zijn prestaties ?
Ok, momenteel is de regelmaat ver te zoeken .. Met een rug/nek die drie keer per week behandeld wordt, is er weinig tijd voor iets anders.  Maar, zelfs in een periode dat ik drie/vier keer per week ga rennen, val ik van het ene in het andere extreme ..
Zo zonde en zo frustrerend ... Voor de rest, leuk filmpje !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten