woensdag 17 oktober 2012

Boeken enzo ...

Stilaan komt de Boekenbeurs er weer aan, ... Vroeger ging ik elk jaar en kwam ik met tassen vol boeken naar huis. Helaas, het is ook crisis ten huize ploetermoeder dus voortaan vind je mij met overvolle tassen in de bib !

Gemiddeld kom ik met 15 boeken naar huis voor de kindjes en deze keer vond ik een Parel !
Allez, eigenlijk zijn mijn kinders er nog wat te klein voor maar kom, mama wou het boek mee naar huis en de kinderen moeten nu eenmaal luisteren want mama is altijd de baas !

HART Gezocht-Verloren-Gevonden
(Eef Rombout en Emma Thyssen, uitgegeven in 2011)

Het is een knap en alternatief prentenboek mét een verhaal.
Een verhaal over het perfect gezinnetje met huisje-tuintje-kindje .. Dat achteraf toch niet zo perfect blijkt te zijn .. Een nieuwe zoektocht naar de Liefde met een verrassende wending
Een verhaal van liefde, verdriet, scheiden, nieuw samengestelde gezinnen ...

Een aanrader, werkelijk !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten