vrijdag 19 oktober 2012

Mijn Noreke

Voor mijn statistieken :

Nore is bijna 2,5 jaar en ...
a) doet pipi op haar potje met gemiddeld nog drie accidenten per week
b) doet beter kaka op haar potje en nog beter pipi op het grote toilet
c) kleedt zichzelf aan maar vecht met de sokken en de onderlijfkes
d) wast zichzelf in bad/douche .. grondig .. te grondig ...
e) is slim en snugger maar kan nog steeds geen puzzel van vier stukken
f) is slim en snugger maar praat nog altijd met een "sissende-sssslang-s"
g) praten, eeeeuh .. het voorbrengen van klanken die alleen mama en Kato menen te begrijpen
h) slaapt onder een lekker Nijntje dons en niet langer een slaapzak
i) kan perfect overweg met "I-padje kijken mama" .. kent de I-pad eigenlijk beter als de mama
j) moet mama uitleggen hoe de DVD-speler werkt
k) smeert nog net haar boterhammekes niet zelf maar eet bijna perfect met mes en vork (ok, overdreven)
l) telde op een ochtend verder toen de zus stopte bij vijf : zeven, acht, negen, tieeeeeeeen !
m) nog steeds verliefd op J. en gaat ver, zéér ver ...
n) verzot op auto's en al de rest met vier wielen (dat wordt een racebaan met de sint)
o) heeft een stevige krullenbol .. en al de rest niet ...

Ik ben verliefd, smoor verliefd op mijn Noreke !!!! Merci Noreke omdat je elke dag een glimlach op onze gezichten brengt ... omdat je mama en papa dood knuffelt, elke dag opnieuw. Ik houd van je !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten