donderdag 31 januari 2013

Als ik de baas zou zijn ..

... Van dit apenland ...
Zou het heel wat simpeler worden :

-afscheid van Beatrix zou meteen een reden zijn om Willem ook Koning van Belgiƫ te maken. Er zit precies wat meer in da Hoofd dan het lege schuim van onze Prinsen
-de dotaties zouden meteen afgeschaft kunnen worden want in Nederland verdienen ze zelf hunne kost
-algemene voertaal Nerderlands, staat buiten kijf en ja, een dialect zie ik nog door de vingers ... Ik houd wel van het Limburgs en Gents
-meteen gedaan met al die partijen en regeringen in ons land, is de begroting ook ineens geregeld want levert ons flink wat kostenbesparingen op
-weg met 65% van de ambtenaren die dan meteen zoals al de anderen "echt" moeten werken
-geen zever meer over een Fyra of Scheldeverdieping; alle onderhandelingen gebeuren in "pijs-en-vree" met karnemelk en Belgische chocolade
-het belgennederland zal meteen een pak sterker staan op economisch vlak waardoor het eindelijk kan concurreren met Merkel enco. Zodat wij ook eens wat druk kunnen zetten met onze industrie en sterhavens

Alleen ... De kleur ... Ik twijfel nog over de kleur ... Want eerlijk? Van dat oranje word ik niet wild ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten